As the title says...
私の東方神起...
My Tohoshinki/THSK/ Tong Vfang Xien Qi/TVXQ/ Dong Bang Shin Ki/DBSK/ Dong Bang Shin Gi/DBSG/ 동방신기...
This is where I keep all my fave band's stuff, or goodies as fellow Cassiopeians/ 仙后们 will call them...
Enjoy..
.

Wednesday, November 19, 2008

Jaejoong's sad note to Cassiopiea....

Not sure when he said this though. But is is certainly a sad note.

----------------------------

『いつの間にか僕たち東方神起は中堅歌手。
下には後輩がいて、上にはまだ実力派の先輩がいます。
2007年は日本で活動していたから、
韓国のファンは少しずつ僕たちから離れていきました。
僕が言った言葉、『Bigeastが好きです』。
この言葉に傷ついたという。
僕たちのそんな気持ちもわからないの?
君たちがいなくなったら、僕たちが立てる場所もなくなっていく。
僕たちには一筋の光しかなくて、
その光を失ってしまったら僕達は終わってしまう。
その一筋の光が君たちだってわかってる?
どんどん光が細くなっていく事が苦しい。
僕たちがそんなに嫌い?
去っていく人は引き止めても戻ってこない。
どうか残った君たちはどこにも行かないで・・・
愛してる。My Cassiopeia・・・ 』

"We imperceptibly are a small group of singers, Dong Bang Shin Ki.
Still as "juniors" we have influenced our "seniors."
In 2007, we were active in Japan but it caused South Korea's fans to gradually forget/leave us.
I said I love Bigeast
--those words hurt...
I think we have only one ray of light
--and we've lost that light to an end.
Do I know this ray of light, you guys?
It's diminishing more and more...
the light will be difficult to see
--I hate it so...
these people that leave and won't consider coming back.
Please come back.
I love you, my Cassiopeia."


Translation: Shinki! Forums (http://iscreamshinki.net)
Credits: yuaerubi + elune
Source Finder: legra88@multiply


☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★

omo joongie...
don't worry about those who leave...
they r not the faithful ones...
n r not worth u being sad over them...
u still have us...
who will ALWAYS be there for u...
FOREVER...
永遠に、いしょにがんばってください!!!

☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
キット (^^,)v


Friendster Layouts

No comments: